Sabtu, Disember 12, 2009

baru

baru, tiada kaitan dengan kampung baru . minggu atau bulan baru . hanye satu gadget baru untuk bulan baru nie . e71 baru hehe. rase macam baru menyunting anak dare orang .

baru lagie, baru kluar mandie manda dengan sidia . air klorin yang penuh dengan air manisan kuning . boleh buat peha gatal dan jadi mengatal .

baru tadi , baru tukar minyak hitam motor vtech gua dengan kilawan ala2 cincin emas baru lepas polish kat poh kong . tak senang duduk mat2 zempit tengok , tergugat!

dan besok , baru gua nak bagi kezutan kat mak gua . hadiah misteri untuk hari jadi die yang keberape tak taw malas ambik port yang penting tarikh gua ingat . ade ?

baru , gua nak jadi orang pertama ucap SELAMAT TAHUN BARU 2010 .

3 ulasan:

fatyn berkata...

tang perenggan kedua tu. mcm ada yg xkena.

arul_daniel_shah berkata...

baru.. baru igt nak jadi org pertama yg kumen.. tp sidia da kumen dlu..

baru... baru ingat yang tahun baru belom tiba lg..

baru.. rasa macam baru skrg nk out dari blog ni..

fix pharell berkata...

yang : maksud menyusuk kalbu not kelambu!

daniel : baru.baru nak lambai.cepat sikit