Ahad, Oktober 04, 2009

SINTOM

sejak dua 3 hari nie gua mengalami sintom otak serabut , jiwa tak tenang , hilang mood , ketuk kepale selang 5 minit . gua tak der mengalami masalah datang bulan terlebih mase ataw pencernaan terlebih mase .

teringat pepatah orang2 zaman tebas pokok pakai batu . hidup umpama roda sekejap diatas sekejap dibawah . tapi skrang gua tak taw gua kat posisi mana mungkin kat hub roda kot .

angin dalam badan gua pown boleh tahan banyak . kalo kumpul buat gas aircond confirm sejuk . kalo pade sape gua mengasari bahase yang terlampaw , gua nak mintak maaf sambil kenyit mate .
sori mate gua juling2 air sikit mmg x lawa kalo kenyit mate .

3 ulasan:

fatyn berkata...

erm. sbb orang ke u serabut? =|

yaya berkata...

dgn mama da mintak ampun dan maaf?

fix pharell berkata...

fatyn : sebab sebab takdir kot

yaya : pagi2 raye dah mintak maaf.