Khamis, Oktober 08, 2009

peMENANG


semue pemenang tiada pengalah . tu ayat mase gua berjinak2 dalam dunia akedemi fantasia musim first . sekarang pangkah habis! gile menipu dah kluar boleh masok balik .

nak dijadikan cerita , gua hari nie telah memenangi pertandingan sukan2 lasak table tennis perseorangan antara daerah2 SOMALIA . hadiah tak la lumayan rm50 tepi brani! peserta tak lebih tak kurang . cukup syarat 2 pemain .

gua pown malas nak cite macam mane cara2 gua menang bergaye , ala2 dollah salleh timbang bola sambil korek hidong . nanti lu orang pown maw menang .

duit kemenangan gua sumbangkan ke tabung KFC untuk dimuat turun kedalam perot2 kawan gua yang tengah lapar besorak , yang asyek memuji pengayaan struktur badan dan kehebataan tangan kanan robotcop gua ! nanti kalau gua menang lagie gua open tabel kat intai-intai .

6 ulasan:

BuLaN iTu aKu berkata...

tahniah..
bagus menang..
bagus sebab belanja kawan2
lai bagus kalau belanja saya makan

fix pharell berkata...

blanje!blanje!

fatyn berkata...

cuba u ltak pic naked trus. konpem rmi viewer.

fix pharell berkata...

hehe.next post

fatyn berkata...

GATAL

Khairul Dani berkata...

mcm berada disituasi ni je...haha